.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون اول رئیس جمهوری؛
هيچ رييس جمهوري در اجرا به کفايت احمدي نژاد نيست
معاون اول رييس جمهوري آغاز عمليات اجرايي سد هراز را جشن يک کار بزرگ از سوي دولت و هديه اي به مردم استان مازنداران دانست و گفت: در تاريخ سي سال انقلاب اسلامي هيچ رييس جمهوري در اجرا به کفايت آقاي احمدي نژاد نبوده است ...
هيچ رييس جمهوري در اجرا به کفايت احمدي نژاد نيست

معاون اول رييس جمهوري آغاز عمليات اجرايي سد هراز را جشن يک کار بزرگ از سوي دولت و هديه اي به مردم استان مازنداران دانست و گفت: در تاريخ سي سال انقلاب اسلامي هيچ رييس جمهوري در اجرا به کفايت آقاي احمدي نژاد نبوده است .

به گزارش شمال نیوز ، محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهوری در مراسم آغاز عمليات اجرايي سد مخزني هراز با اظهار تاسف از اينکه طي سي سال گذشته سد هراز ساخته نشده است، افزود" به دوران قبل از انقلاب کار نداريم چون اکنون نزديک به 190 سد کوچک و بزرگ در کشور وجود دارد که اين تعداد پيش از انقلاب اسلامي 29 سد بود.

معاون اول رييس جمهوري با بيان اينکه سد هراز مي بايست يکي از اين سدها باشد گفت: اگر سد هراز در اين مدت ساخته مي شد ، سي ميليارد تومان به کشاورزان منطقه نفع مي رساند و اين علاوه بر منافع عمده ساخت اين سد است.

رحيمي که در جمع مديران وزارت نيرو ، آب منطقه اي مازندران و پروژه سد مخزني هراز سخن مي گفت: با اشاره به اينکه ساخت اين سد را با بودجه کم شروع کرده ايم ، تاکيد کرد بايد از همه راهها بهره مند شويم و از نمايندگان پرتلاش استفاده کنيم تا بودجه را افزايش دهيم.

معاون اول رييس جمهوري افزود: بخشي از اين بودجه از محل بودجه داخلي و ملي تامين مي شود و اگر براي بودجه متمم به مجلس برده شود بايد از وجود با کفايت نمايندگان براي افزايش بودجه ها استفاده کنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آبان 1388
كسي كه به نقل قول از ديگران مي نويسد اگر قرار بود بعد از پيامبر اسلام پيامبري بيايد آن شخص احمدي نژاد خواهد بود بايد از اين حرف ها بزند و از اين مبالغه گويي ها بكند. خداوند انقلاب را از اين انسان هاي متملق حفظ كند
حميد 4 آبان 1388
اين افاضه مرا به ياد ضرب المثل بقال و ماست و ترش انداخت؟ راستي مدرك تحصيلي ايشان چيست؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.